martes, 11 de septiembre de 2007

11-09-2007 Argaos

LLAGU ENOL-VEGARREONDA-COLLAU LA FRAGUA-TORRE LUEJE-LA ALTIQUERA-VEGARREONDA-LLAGU ENOL
Allegome'n tren hasta Uvieu, onde esperen Bernardo, Juan Carlos y Riestra, tiramos darréu pa Cangues, tomamos un cafetín y mercamos el pan pal bocadiellu, vamos hasta los perconocíos Llagos de Cuadonga, ye temprano y entovía nun tan activaes les medies reguladores del tráficu, asina que subimos ensin problemes.
Tras dexar el coche nel aparcamientu de Buferrera, ponemonos a dar zapata, rodíamos el Llagu Enol (1063) la mañana ta fresca, lo cuál agradese sobremanera. Atravesamos la Vega d'Enol y nun placenteru paseu situamonos en Pan del Carmen, onde a mio entender nun deberíen llegar los coches. Tan cargando material pal refugiu.
Crucíamos el río Pomperi (pol puente) y el famosu Pozu del Alemán, el senderu ponse pindíu, el día ta soleau y el calor non aprieta, lo que xunío al espectácular paisaxe fai más llevaderu'l camín, dexamos atrás Vega la Piedra y La Rondiella.
Pasamos los refuxios -el nuevu y el vieyu- de Vegarreonda (1419), seguimos ganando altura.

Ya vemos Los Argaos, nuestru destinu de güey.


Paramos un buen ratu nel cumal, vemos los llagos enllenos de coches, cuesta trabayu hechar a andar, les vistes, la tranquilidad, la compañía y la buena temperatura faen el día perfeutu.
Xintamos seliquinamente, casi rumiando como les vaques, el bocadillo y el mio inseparable yogurt líquidu.

Les nubes empiecen a asomar, tiramonos pa baxo, nel collau La Fragua, onde tan les vaques rumiando, decidimos subir a La Altiquera, que ta allí tan a mano. Paecía más fácil de lo que resultó, hubo que pegase y char mano a la paré más de lo recomendable.


De vuelta'l senderu, tamos encima del rufuxiu. Paramos a tomar un café, ye temprano y ya que nos lu ponen en mitá'l camín, hay que aprovechalo. El guardia nun ye muy sociable. El día ta tornandose gris, lo que nos mete la priesa nel cuerpu. Llegamos a Pan del Carmen ya a tientes, la borrina ya lo cubre to, pasamos a la vera'l llagu, pero no lu vemos, nun se ve un burru a tres pasos, según el dichu, anque güey podemos camudalu por esti otru de mio cosecha "nun se ve'l agua hasta que'l calcañu ta moyau".
Llegamos a los coches, onde nos cambiamos, seguíen llegando turistes, entrugandonos polos llagos, cuidao colos calcaños, na, no entendíen la respuesta. Ta'l día mexor pa velos nuna postal mientrés se toma algo caliente.

1 comentario:

➔ Sill Scaroni dijo...

Estoy impresionada con la belleza de los lugares y de las fotos.
Hola ... ;)
Saludos.
Sill