domingo, 19 de agosto de 2007

19-08-2007 As Catedrais

ILLA PANCHA-RINLO-PLAYA LES CATEDRALES


Llevanto la persiana y paez que va venir la playa a mi, llueve a mares, pero bueno siempre habrá un chigre nel que techase, pasen a recoxeme Ana y Hugo, en Villuir con un café caliente ente les manes esperennos Josito, Victor y Ana con Alvaro y Sergio, fuera sigue lloviendo y nun paez que vaya escampar.
Llegamos a Illa Pancha ya en tierres galleges y mientres llevamos un coche hasta la playa les catedrales, fin previstu dela ruta, non se como faen pa escaecer el frío.


De vuelta'l faru de Illa Pancha encontríamonos con bastante frío, tira un airín desagradable, consolamonos cola idea de que no llueve.
Comincipíamos a caleyar a la vera'l mar, la ruta de güey nun tien pérdida ninguna, por un llau el mar y pol otru la carretera, caminos hay pocos la mayoría son carreteres secundaries que nos lleven hasta Rinlo, no sin antes parar nun area recreativa, desolá y dexa de la mano de dios y de la consexería de turnu... Entramos en Rinlo, típicu pueblu gallegu (nun pongo opinión ninguna).
Seguimos alternando caminos y carreteres, baxando y subiendo a les playes, nuna delles sentamonos a xintar.



El sol va calentando y el camín va faciendose llargu, palos güajes y pa dalgún mayor. Finamos na playa As Catedrais, enllena de xente, la marea ta bastante alta, pero dalgunos mueyen los pies. Paecemos bichos raros ente tantos domingueros, dir a pie habiendo coches...

Ya de vuelta a casa, facemos una paradina enantes de Lluarca y despedímonos hasta la siguiente...
El día aguanto sin llover, lo cuál si nos lo dicen unes hores antes habríamonos reido un buen ratu, al final caleyamos algo más de 6 hores.

No hay comentarios: