viernes, 6 de agosto de 2010

06-08-2010 Valdepinu

AMIEVA-COLLAU PARRIELLU-VALDEPINU-SAUBU-AMIEVA
Vuelvo p'Amieva con Juan Carlos, esta vegada camudo a los meniskos por Bernardo y Riestra.
Tras almorzar en Villaviciosa dexamos los coches a la entrá d'Amieva (585), el cielu despexáu, a estes hores y ya sobren un par de grados.
Poco más de les diez cuando entamamos a caleyar, una pista formigoná va dexanos nel Colláu Angón (815).
Les dúdies que nos metio un paisanín, ta muy malo rapaces,
faennos dir pela Senda L'Arcedianu, la intención yera coyer la pista de la drecha, pero ya teníemos la medrana nel cuerpu.
Hai bones nueves nel mundu, tan empedrando la Senda, colo fácil que ye char una cuba de formigón, ¿verdá ruteros del alba?, y escaecese de la memoria.
Les cumes vas apaeciendo poco a poco, el macizu ocidental a la manzorga, más alantre la presa de la Jocica, y el Cantu Cabroneru arribona vixilándolo too.
Güeyar el Valdepinu y abandonar la Senda, que ya tá dando-y el sol, esguilamos a la drecha pente la solombra del monte Tribustiellu.
Salimos al colláu Parriellu (1332), al sol que taba esperándonos y danos perbien na testa, xúntase el rascar de les árgomes nes patuques.
Les vistes ampliense pa tolos frentes, Amieva, Picos, Ponga, el Cantábricu lo más cercano.
Llegamos a Gustalmiendi (1400), siguimos darreu hasta'l Llanu los Acebos (1500) y d'aqui al colláu la Jastia (1700).
Encarámaos nel picu Valdepinu (1745), son les 14:00, el cielu azul, unes semeyes mentanto se reponen llíquidos...y sólidos.
Les vistes fáennos recordiar d'algunes aventures... la Foz de los Andamios, peña Salón, el Carria, el Tiatordos, el Sueve, el Cuera... y otres munches por venir.
Baxamos casique pel mismu sitiu, en Gustalmiendi colamos pala drecha, a la vera la fuente sentámonos na campera, camuflaos ente les vaques, rumiando, nosotros el chorizu y el pan, elles faciendose bonos chuletones.
Siguimos la mesma direición, baxamos coles cabanes de Saubu (1150) ente ceya y ceya. Paramos un ratu ablucaos col paisaxe.
Aquina garramos la Senda L'Arcedianu, y salvo dalgunos claros baxanos a la solombra'l monte.
Llegamos al coche a les 17:40, hai priesa asina que camudase y colar pa casina, ya llevamos 20 km. y 1200 m. de desnivel en 7 hores y media.
Por mor de la priesa llevennos hasta Uvieu, tien fácil arreglu, coyer el tren pa poder entrar en casa dignamente.

No hay comentarios: