viernes, 6 de abril de 2007

06-04-2007 Peña Mayor

FUENSANTA-MAYAU PASTOR-LES PRAERES-PEÑA MAYOR-FOCES DEL PENDON-FUENSANTA
Güey vamos colos Meniskinos, encontríamonos en Nava, nuna sidrería anque sea tomando café, colamos pa Fuensanta, famosa pol so agua, y no como añeju balneariu. Comencipíamos a caleyar, la pista ye pindía y los meniskinos imponen el so ritmu, el día ye soleau y ta caluroso, enseguía llegamos a les Praeres, llugar máxicu onde una pista pon el llímite a la incivilización, xintamos y tomamos un café nel rufuxiu,mesón,tasca,chigre (to nuno), la diferencia llumínica fai que dalgún meniskin (nun recuerdo quién) se de una buena ostia.


Agora somos ya pocos los que queamos, los meniskinos y dalgún mayor ya tirarón pa baxo, Victor, Josito, Ana P. Cundi y Jorge S. decidimos seguir, el ritmu faise vivu, demasiao vivu, llegamos al cumal de Peña Mayor, onde hay un de los buzones más güapos que güeyo nunca el que ta narrando esta hestoria.

El día ya se tornó gris, hay algo de barro, y dalguna que otra culada que fai que los pantalones se tornen como'l día. De nuevo nes Praeres (enllenes de coches) decidimos baxar poles Foces del Pendón, hay agua abondo, lo que les fai espectáculares.
El día faise llargu, pensando que lo que comencipío como un paseu, tornose nuna bona xornada de montaña.
Llegamos a los coches y vamos hasta Piloñeta, onde ta'l restu la comanda.
Tomamos dalgún brebaxe y despedímonos hasta la siguiente.
Un abrazu.

No hay comentarios: